Tyhjä

Yhteensä: 0,00 €

Takuu

Takuu

Oletuksena tuotteilla on 6kk - 24kk takuu, riippuen millaisesta tuotteesta on kyse.

Takuuaika on aina erikseen ilmoitettu tuotteen myyntiartikkelissa ja tuotteen mukana toimitettavassa dokumentissa (maksukuitissa tai käyttöohjeessa).

Antureiden elinikä on teoriassa noin 6 kuukautta, erityisesti jatkuvasti vedessä käytettävät anturit kuluvat luonnollisesti ja niiden kestävyyttä on vaikea määrittää tarkemmin.

Myös sisä- ja ulkokäyttöön tarkoitetut ilman lämpötila-anturit kuluu luonnollisesti, mutta rasitus on tällöin huomattavasti vähäisempää kuin jatkuvasti vedessä käytettynä - ilman lämpötilan mittauksessa anturi siis tulee kestämään suhteellisen pitkän aikaa. 

Kun anturia käytetään ilman lämpötilan mittaukseen - on todennäköisempää, että anturi rikkoutuu muista syistä kuin luonnollisesta kulumisesta (esimerkiksi mekaaninen vaurio, tallomalla anturi, katkaisemalla kaapeli tai muuten kohdistamalla siihen huomattavan kova isku).

Antureilla on 6kk takuu, ellei toisin ole mainittu.

Anturit voi kestää normaalissa käytössä useita vuosia, mutta mittapää kuluu ajan saatossa.

Luotettavan mittaustuloksen takaamiseksi on suositeltavaa välillä verrata lukemaa toisen anturin/mittarin antamaan tulokseen.

 

GROP-ON timerboxilla on 2 vuoden takuu.

 

Virhevastuu

Tuotteen valmistajalla tai maahantuojalla, loppukädessä myyjällä on tuotteista virhevastuu.

Virhevastuu käsittää valmistusvirheet, myös sellaiset, jotka ilmenee vasta kun tuote on ollut käytössä jonkin aika.

Virhevastuuaika tarkoittaa aikaa, jonka tuotteen tulisi kestää ja toimia normaalissa käytössä (Grop-On solutions Oy myöntää tuotteille suoriltaan sellaisen takuuajan, joka vastaa virhevastuuaikaa, jotta myyjän ja asiakkaan välille syntyy selkeä käsitys, kuinka kauan myyjä on velvollinen korjaamaan tai hyvittämään viallisen tuotteen).

 

Kuljetuksessa aiheutunut vaurio/vika/virhe

Kuljetuksessa aiheutuneet ongelmat eivät ole takuunalaisia asioita vaan niistä vastaa kuljetuksen hoitanut yritys (Posti, Matkahuolto, DHL, UPS, DPD tai jokin muu sovittu kuljetuksen hoitava yritys).

Mikäli havaitset vastaanottaessasi, että paketti on selvästi vauroitunut (huomattavia jälkiä kuten painaumat ja lommot) - älä vastaanota pakettia vaan ilmoita asiasta myyjälle.

Jos vastaanotit ehjän näköisen paketin, mutta tuote oli viallinen - ota yhteys myyjään, myyjä selvittää onko kyseessä takuuasia vai kuljetuksessa aiheutunut vaurio.

Kuljettaja on velvollinen korvaamaan kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet. Vaurioituneesta lähetyksestä tulee ensisijaisesti ilmoittaa kuljetusyritykselle ja heti perään myyjälle.

Jos mahdollista, ota kuva vauroituneesta pakkauksesta tai tuotteesta. Mikäli virheen aiheutumisen syy on ilmiselvä ja on selkeää, kuka on korvausvelvollinen - myyjä lähettää välittömästi tilalle ehjän tuotteen.

Grop-On solutions Oy noudattaa kuljetusyrityksen antamaa ohjeistusta liittyen paketin pakkaamiseen ja sen sisältöön.